OPERAŢIUNEA “Torna, torna, fratre!”

Privind clasamentul celor mai citite opinii, pe arealul electronic de la Chişinău numit VOXPUBLIKA, unde două din cele 10 poziţii din TOP – adică 20% – sunt ocupate, momentan, de cel ce scrie aceste rânduri, reflectam, amuzat, la cât de repede ar putea fi schimbat raportul de forţe, pe plan mediatic, în România răsăriteană, dacă la Bucureşti ar fi generată o inteligentă campanie mediatică ofensivă menită a demonta, 24 de ore, din 24 posibile, propaganda imperiului răsăritean.
2.7.

Aici nefiind vorba de un enunţ circumstanţial, ci de o idee care trebuie bine finanţată de statul român şi la care ar putea contribui voci publice care cred în reîntregirea naţională, nicidecum cinici, cu isterii de doi bani, debarcaţi din viaţa reală taman pe cuptorul peste care drobul de sare sovietic nu s-a prăbuşit. Rusia domină piaţa mediatică, din Chişinău, pentru că transpune acolo o politică de stat, de partea opusă fiind doar iniţiative personale, în arealuri electronice ce nu au vizibilitatea celei mai moderne platforme electronice europene “Sputnik International”.

Numele de cod, al operaţiunii mediatice sugerate, ar putea fi pe măsura generozităţii ţelului propus:“Torna, torna, fratre!”

Cum, deocamdată, enunţurile de mai sus sunt ultima preocupare a celor care îşi câştigă pâinea albă la palatele Cotroceni şi Victoria, rămân iniţiativele celor ce nu îşi pierd credinţa în izbăvirea democratică a europenilor dintre Prut şi Nistru, pe calea revenirii lor la Patria Mamă, mai degrabă decât admit – adversarii reunificării – această ipoteză.

Cu un asemenea gând voi trece, din nou, Prutul, în cursul acestei luni.

No Comments

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment

~