Benone Neagoe: Libertatea vine cu responsabilitatea
Deşi între timp apăruse concurenţa posturilor de televiziune comerciale, redacţia emisiunilor militare de televiziune continua să aibă un share de 18,6 la sută, ceea ce însemna că aproximativ un telespectator din cinci o urmărea. De aici ideea să deschidem, cu pricepere şi curaj, o fereastră către spaţiul public, aşa cum reuşise Patriarhia Română, cu postul “Trinitas”, prin care să menţinem la un nivel ridicat, într-o concepţie nouă, dinamică şi activă, contactul dintre sistemul militar şi audienţele tinere, prin materiale jurnalistice de calitate, profesionist realizate şi transmise cu rapiditate, în spaţiul public. Diversitatea formelor de abordare, multitudinea tehnicilor de realizare, limbajul simplu, pe înţelesul tuturor, urmau să facă din televiziunea militară una dintre emisiunile iubite şi cu audienţă la public.
Citeste mai mult: adev.ro/r9904s